فیصل، شایسته کلپ پیکان ایران شناخته شد

کلپ  ورزشی فوتبال پیکان جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرد که فیصل شایسته، کاپیتان ۲۵سالۀ تیم ملی فوتبال کشور به این تیم پیوسته‌است.

پس از گمانه‌زنی‌های زیاد مبنی بر پیوستن فیصل شایسته به تیم پیکان، ساعاتی پیش انوش دست‌گیر مدیر برنامه‌های شایسته از تست پزشکی شایسته خبر داد و گفت که قرار است به زودی قرارداد فیصل با پیکان امضا گردد.

اکنون باش‌گاه پیکان ایران با نشر اعلامیه‌یی رسما در سایت این باش‌گاه اعلام کرد که کپتان تیم ملی فوتبال افغانستان صبح امروز به این تیم پیوسته‌است.

به گفتۀ باش‌گاه پیکان، فیصل پس از انجام مذاکرات با مسؤولان باش‌گاه، به این تیم پیوسته و تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارد.

کپتان تیم ملی فوتبال افغانستان گفته‌است امیدوار هستم نمایندۀ موفقی برای افغانستان در لیگ برتر ایران باشم.

انوش دست‌گیر در جریان امضای قرارداد فیصل، شایسته را یک بازی‌کن حرفه‌یی عنوان کرده و در پاسخ به پرسشی در مورد این‌که فیصل را به خاطر جلب هوادار جذب کرده‌اند، گفته‌است که مجید جلالی به لحاظ دید فنی و آماری سه بازی کامل از فیصل را مشاهده کرده و مطمینا اگر هدف اول جلب هوادار بود، بدون انالیز بازی‌های فیصل و صرف با توجه به محبوبیت او این بازی‌کن را جذب می‌کرد

شایسته که نخستین فوتبالیست افغان است در لیگ ایران بازی می‌کند، پیش از این در لیگ هالند برای باش‌گاه هرنفین بازی کرده بود و هم‌چنان تا کنون برای پاهانگ مالیزیا توپ می‌زد.

در همین حال باش‌گاه پیکان در لیگ برتر ایران با ۲۶ امتیاز در جای‌گاه ششم این لیگ قراردارد و دیده شود که حضور فیصل تا چه حدی بر افزایش کیفیت این تیم تاثیر خواهد داشت.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *