افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا؛ ۶۸۰ مورد مثبت در شبانه روز گذشته وزارت صحت عامه؛ شمار مجموعی بیماران کووید – ۱۹ از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت

وزارت صحت عامه در یک شبانه‌روز گذشته ۶۸۰ مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا را در کشور شناسایی کرده است. با ثبت این رقم، شمار مجموعی بیماران کووید – ۱۹ در کشور به ۱۵ هزار و ۲۰۵ تن افزایش یافته است.

این وزارت روز یک‌شنبه، یازدهم جوزا، با نشر آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا، اعلام کرده است که در یک شبانه‌روز گذشته یک هزار و ۱۱۲ مورد مشکوک به ویروس کرونا از ۱۳ ولایت کشور در آزمایش‌گاه‌های صحی بررسی شده است.

از این میان، ابتلای ۳۷۱ تن در کابل، ۱۱۱ تن در هرات، ۷۵ تن در بلخ، ۳۳ تن در سمنگان، ۲۲ تن در تخار، ۲۱ تن در ننگرهار، ۱۸ تن در لغمان، ۱۱ تن در بغلان، هفت تن در لوگر، شش تن در کنر، در ولایت‌های بامیان و میدان‌وردک  دو – دو تن و در ولایت دایکندی یک تن به ویروس کرونا تثبیت شده است.

در یک شبانه‌روز گذشته هشت مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا نیز ثبت شده است. سه نفر در بغلان، دو نفر در هرات، دو نفر در کنر و یک نفر در بلخ در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند. با ثبت این رقم، شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۲۵۷ تن افزایش یافته است.

هم‌چنان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار کووید – ۱۹ صحت‌یاب شده‌اند. شمار بهبودیافته‌گان به یک هزار و ۳۲۸ تن افزیاش یافته است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *