لیگ ملت‌های اروپا| اسپانیا ۴ – اوکراین ۰

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دومین شب از هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، یکشنبه شب، پنج دیدار انجام شد که در مهمترین آن‌ها اوکراین در خانه اسپانیا تن به شکست داد و سوئیس هم که مهمان آلمان‌ها بود به نتیجه تساوی قناعت کرد.

تیم ملی اسپانیا که میزبان اوکراین در ورزشگاه آلفردی دی‌استفانوی شهر مادرید بود به لطف گل‌های زیبای بازیکنان‌ش این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و اولین برد خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

گل‌های سرخیو راموس در دقیقه ۳ (پنالتی) و دقیقه ۲۹، آنسو فاتی در دقیقه ۳۳ و در نهایت در دقیقه ۸۴ بازی، گل زیبای فران تورس تیر خلاص را بسوی دروازه اورکراین شلیک کرد و با این ضربه هم تیم‌ش را صاحب گل ساخت و هم لقب جوان‌ترین گل‌زن تاریخ تیم ملی اسپانیا را نصیب خود کرد.

در گروه چهارم از لیگ A، تیم ملی آلمان در ورزشگاه یاکوب‌پارک شهر بازل، با تساوی یک ـ یک در مقابل میزبان‌ش سوئیس متوقف شد.

با نتایج بدست آمده از این گروه اسپانیا، اوکراین، آلمان و سوئیس به ترتیب با ۴، ۳، ۲ و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم در گروه چهارم لیگ A قرار گرفتند.

در دیگر رقاب‌های شب گذشته از گروه سوم لیگ B، تیم ملی صربستان که از دقیقه ۴۹، ده نفره بازی می‌کرد در مقابل مهمان‌ش ترکیه تن به تساوی بدون گل داد.

در گروه سوم لیگ C، تیم یونان که میهمان کوزوو بود این تیم را ۲ بر یک شکست داد و در نهایت در گروه یکم لیگ D، تیم ملی مالت در خانه‌اش مقابل لتونی با تساوی یک ـ یک متوقف شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *