مجازات سنگین در انتظار “آلوارو” بدلیل اهانت نژادپرستانه به نیمار

به گزارش بخش ورزشی تمدن و به نقل از نشریه مارکا، در نتیجه تحقیقات در مورد ادعای توهین نژادپرستانه آلوارو گونزالس در بازی، پاری‌سن‌ژرمن و مارسی که هفته گذشته برگزار شد بر طبق شواهد، ادعای نیمار درست بوده و مدافع فرانسوی مارسی احتمالاً با جریمه سنگین که ممکن است تا ۱۰ جلسه محرومیت از حضور در دیدارهای آینده تیمش باشد، روبرو خواهد شد.

در جریان بازی این دوتیم و در دقایق پایانی در پی درگیری بازیکنان این دو تیم ۵ نفر از هر دو تیم، ۳ نفر از پاری‌سن‌ژرمن و ۲ بازیکن از مارسی با کارت سرخ داور از زمین اخراج شدند.

بیشتر بدانید •«لوکلاسیک» به سبک اخراجی‌ها! جشنواره کارت‌های سرخ و زرد

در پایان بازی، نیمار ادعا کرد، آلوارو گونزالس به او توهین نژادپرستانه کرده و باعث ایجاد درگیری شده است. نیمار به دلیل ضربه زدن به آلوارو دو جلسه محروم شد و همزمان پرونده‌ای بر اساس ادعای او به جریان افتاد.

روز گذشته شبکه گلوبو اسپورته برزیل، خبر داد که پس از تحقیقات گسترده و لب خوانی صحنه‌ی درگیری این دو بازیکن، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که ادعای نیمار درست بوده و گونزالس با جملاتی که به رنگین پوست بودن نیمار اشاره داشته در واقع به وی توهین کرده است و بر طبق قوانین فوتبال اروپا این عمل وی نوعی توهین نژادپرستانه قلمداد شده و به زودی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، جوابگو خواهد بود.

بیشتر بدانید •کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه نیمار را از ۲ بازی محروم کرد

با تأیید این رفتار نژادپرستانه از سوی آلوارو گونزالس، رسانه‌های فرانسوی از محرومیت طولانی وی که ممکن است تا ۱۰ جلسه محرومیت از همراهی تیم مارسی باشد، خبر داده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *