اظهارنظر نژادپرستانه داور چهارم بازی پاری‌سن‌‌ژرمن ـ باشاک‌‌شهیر جنجالی شد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، دیدار شب گذشته (سه‌شنبه / ۱۸ قوس) در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بین تیم‌‌های پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک‌شهیر در دقیقه ۲۰ بازی به دلیل اظهارنظر نژادپرستانه داور چهارم بازی ناتمام به پایان رسید.

این موضوع زمانی جنجالی شد که سباستین کولتسکو داور چهارم رومانیایی مسابقه در ارتباط بیسیم با اویدیو هاتگان داور مسابقه، برای اشاره به یک بازیکن خطاکار در ترکیب تیم ترکیه‌ از لفظ «آدم سیاه» استفاده کرد.

در پی این اقدام داور چهارم (اگر چه که وی با زبان مادری از این لفظ استفاده کرده بود) بازیکنان باشاک‌‌شهیر با اعتراض شدید خود مانع ادامه بازی شدند که در نتیجه آن “پیر وبو” کمک مربی و “دمبا” مهاجم این تیم نیز اخراج شدند و در نهایت بازیکنان این تیم با ترک زمین بازی به نشانه اعتراض، بازی را نیمه کاره رها کردند.

پس از این ماجرا و با وجود پیشنهاد تعویض داور چهارم توسط تیم داوری این بازی، تیم استانبول باشاک‌شهیر حاضر به ادامه بازی نشد.

و اما امروز با اعلام سایت یوفا دیدار نیمه‌ تمام شب گذشته تیمه‌های  فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک‌شهیر در ورزشگاه پارک دو پرنس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب چهارشنبه (۱۹ قوس) همزمان با دو دیدار از بازی‌های شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی برگزار خواهد شد.

تیم پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی در این بازی، جایگاه لایپزیگ در صدر جدول گروه H را تصاحب خواهد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *