بامیان – اهدای موادغذایی به نیازمندان توسط نهاد خیریه راه ابریشم و نهاد همدلی پکن با همکاری تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن

نهاد خیریه راه ‌ابریشم و نهاد همدلی پکن با همکاری تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن برای بیش از ۲۱۰ خانواده نیازمند بامیانی بسته‌های موادغذایی کمک کردند.

مسئولین این نهادهای خیریه می‌گویند،‌ آموزگاران، کارمندان بخش حفاظت از آبدات تاریخی، اعضای دیپارتمنت باستان شناسی دانشگاه بامیان و خانواده‌های نیازمند بامیانی از این کمک‌های بشردوستانه مستفید شده‌اند.

این بسته‌های کمکی شامل آرد، برنج، لوبیا، مکرونی و روغن می‌باشد. مسوولین می‌گویند: این چهارمین دور کمک‌های بشردوستانه مردم چین است که از طریق شبکه تلویزیون تمدن و نهاد خیریه راه ابریشم برای خانواده‌های نیازمند در کشور توزیع می‌شود که این‌ دور نیازمندان بامیانی را تحت پوشش قرار داد.

نیازمندان بامیانی‌ نیز از تلاش‌های بشردوستانه مردم چین و همکاری تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن در توزیع این کمک‌ها قدردانی نموده و این کمک‌ها را در شرایط حاضر برای نیازمندان حیاتی می‌دانند.

درهمین حال، علمای دینی نیز از این کمک‌ها قدردانی کرده و خواهان توجه سایر نهادهای بشر دوستانه به مردم افغانستان هستند.

این کمک‌ها درحالی در میان نیازمندان بامیانی توزیع شد که بسیاری از آنان در زمستان سرد امسال، با شکم گرسنه و بخاری خاموش، برخی در خانه و برخی دیگر در مغاره‌ها زندگی‌شان را سپری می کردند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *