حضور میلیونی و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای مختلف

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اکثر کشورهای اسلامی آغاز شد. اشتراک کنندگان با حضور میلیونی شان در این راهپیمایی، با محکومیت رژیم صهیونیستی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف تاکید کردند.

در ایران، اما متفاوت و گسترده‌تر از سایر کشورها، کوچه و خیابان‌های ایران شاهد حضور حماسی مرد و زن و پیر و جوان است.

راهپیمایی بزرگ و باشکوه، همزمان با تهران، در بیش از ۹۰۰ شهر این کشور در حال برگزاری است.

حضور بسیاری از خانواده‌ها همراه با فرزندان خود و پیر و جوان در خیابان‌ها گسترده و باشکوه گفته شده است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی بزرگ شعارهای “مرگ براسرائیل” سر می‌دهند. آنان، با حضور حماسی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف تاکید می‌کنند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شکوه براساس مسیرهای از پیش تعیین شده در حرکت‌اند و پس از طی مسیر راهپیمایی به محلی تجمع کرده و با فریاد «الله اکبر» بندهای بیانیه سراسری و سخنرانی و به این راهپیمایی بزرگ پایان می‌دهند.

این راهپیمایی، همچنین در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی به شکل تجمع و محکومیت رژیم صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار و یا هم در حال برگزاری است.

همزمان با برگزاری راهپیمایی روزجهانی قدس، صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجدالاقصی، حملات به فلسطینیان در روز قدس را آغاز کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروزجمعه با یورش به مسجد الاقصی در صحن‌های مختلف این مسجد با فلسطینیان درگیر شدند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز امروز صبح، به نمازگراران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله برده و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی و گلوله‌های گاز اشک‌آور کرده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *