تجمعات مردمی در تیررس حملات طالبی و داعشی

در آستانه‌ی برگزاری مراسم گرامی‌داشت از پانزدهمین سالروز شهادت احمدشاه مسعود، قهرمان ملی کشور، گارنیزیون کابل اعلام کرده که تروریستان برای هدف‌قراردادن اجتماعات و راه‌پیمایی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.
به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “جنرال گل‌نبی احمدزی، فرمانده عمومی قوماندانی گارنیزیون کابل در بیانیه‌ای گفته‌ است که گزارش‌های موثق استخباراتی در این زمینه دریافت کرده‌اند.

آقای احمدزی در این بیانیه می‌گوید: «به اساس اطلاعات و راپورهای استخباراتی واصله از منابع معتبر، تحرکات دشمن روزافزون بوده و سعی دارند به داخل اجتماعات و راه‌پیمایی‌ها، از طریق افراد و وسایط تنظیم‌شده داخل شده و اعمال تروریستی را انجام دهند؛ چنان‌که شاهد چنین اعمال تخریب کارانه بودیم.»
گل‌نبی احمدزی می‌افزاید که این گزارش‌های استخباراتی را با مسوولان برگزاری مراسم گرامی‌داشت از سالروز شهادت احمدشاه مسعود نیز در میان گذاشته‌اند.
فرمانده گارنیزیون کابل هم‌چنین از هواداران احمدشاه مسعود خواسته تا در هجدهم سنبله، از گشت‌وگذار با سلاح و مهمات و هم‌چنین نصب شعارهایی در موترهای‌شان در داخل شهر کابل خودداری کنند. او گفته است که دولت برای برگزاری رسم گرامی‌داشت از هجدهم سنبله، تزیین و نصب شعارهایی در داخل شهر، آمادگی‌های لازم را گرفته است.
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که قرار است هجدهم سنبله، سالروز شهادت احمدشاه مسعود، با حضور مقام‌های ارشد دولتی در خیمه‌ی لویه جرگه تجلیل شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *