غزنی – تجلیل از میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

از خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) یگانه دخت پیامبر بزرگ اسلام طی همایش‌هایی جداگانۀ در ولایت غزنی بزرگداشت شد.

اشتراک کننده‌گان این برنامه‌ها، آن بانوی مکرم جهان اسلام را بهترین الگو و سرمشق در پیش‌بُرد امور زندگی به ویژه تربیت فرزندان خواندند. از سوی هم عالمان دینی نیز با تأکید بر این موضوع، حضرت فاطمه زهرا(س) را انسان کامل خوانده که مؤمنین با توسل به آن حضرت می‎توانند از سعادت دنیا و آخرت برخوردار شوند.

یکی با مداحی، دیگری با سخنرانی و شماری از مردم با حضور خود در میلاد با سعادت، خلوص خود را به اهلبیت عصمت و طهارت بخصوص فاطمه زهرا (س) نشان می‌دهند. بخشی از برنامه نیز مختص شده به تجلیل از میلاد حضرت امام خمینی (ره) از سوی هم اشتراک کنندگان این محافل پیروی از دستورات حضرت زهرا(س) را برای بانوان توصیه کرده و می‌گویند، بدون شک توسل به آن حضرت خوشبختی دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت. با این حال عالمان دینی نیز حضرت زهرای مرضیه (س) را نمونۀ یک انسان کامل خوانده و ایشان را بهترین سرمشق در همۀ امور، از همسرداری گرفته تا تربیت فرزند و حضور در اجتماع برای جوامع امروزی می‌خوانند. در پایان این محافل به مناسبت این ایام خجسته و روز مادر برای شماری از مادران؛ گل و برای کسانی که اسم شان فاطمه بود تحایفی نیز اهداء شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *