غنی با کدر رهبری و اعضای تیم فوتبال کشور تماس تیلیفونی بر قرار کرد

محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور با اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان در تماس شد و پیروزی پی در پی تیم ملی را برایشان تبریک گفت.
به “گزارش شبکه تلویزیونی تمدن ” دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری کشور با نشر یک خبرنامۀ گفته است که آقای غنی در یک تماس تلیفونی با مربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی افغانستان صحبت کرده است.
آقای غنی گفته است که شما (اعضای تیم ملی) افتخار تمام افغان ها هستید که نام افغانستان را به سطح جهان بلند و بیرق کشور را به اهتزاز در آوردید.
تیم ملی فوتبال افغانستان فردا (یک شنبه) ساعت ۵:۳۰ در هندوستان به مصاف تیم ملی این کشور بر سر کسب جام بازی می کند تا قهرمان این دوره از رقابت های جنوب آسیا مشخص شود.
رئیس جمهور در جریان این تماس تیلفونی با مسوولان و بازی کنان تیم ملی فوتبال کشور گفته است که من و تمام مردم افغانستان مسابقه شما را با تیم ملی فوتبال هند تماشا خواهیم کرد و برای پیروزی تان در این مسابقه به درگاه خداوند دعا می کنیم.
تیم ملی فوتبال کشور مان در ادامه بازی های رقابت های جام جنوب اسیا روز پنچشنبه ( دهم جدی) سریلانکا را ۵ بر ۰ شکست داد و راهی فینال شد.
تیم ملی افغانستان در این دوره از رقابت ها در جنوب آسیا قوی ظاهر شده است که این تیم در این دوره از رقابت ها تا هنوز ۱۶ گل به حریفان خود زده و تنها یک گل خورده است.
افغانستان در جنوب آسیا یک سر و گردن از تمامی کشور های جنوب آسیا که در این رقابت ها شرکت کرده اند بلند به نظر می رسد، مردم افغانستان بعد از شکست سریلانکا امید های بیشتری به شکست هند و کسب جام در دارند.
تصویر جدید از افغانستان به جهانیان
رییس جمهور غنی گفته است که رقابت های سالم باعث همبستگی می گردد که رقابت و دستاورد های ورزشکاران تصویر جدیدی از افغانستان به جهانیان ارایه می کند.
آقای غنی در تماس تلیفونی به بازیکنان تیم ملی کشور مان گفته است که بازی های شما باعث همبستگی در داخل افغانستان می شود قسم که همه مردم با یک صدا افغانستان می گویند.
تیم ملی فوتبال افغانستان پیش از این در سال ۱۳۹۲ به شکست هند قهرمان جام ملت های جنوب آسیا شده بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *