ارگ اظهارات جان مک کین را تایید کرد

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که جامعه جهانی برای از بین بردن لانه‌های گروه‌های تروریستی به شمول شبکه حقانی باید دست به کار شود.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “دواخان مینه پال یکی از معاونین سخنگوی رئیس جمهور  گفت که تروریزم خوب و بد ندارد و با این پدیده باید برخورد جدی و یکسان صورت گیرد.

آقای مینه پال می‌گوید: بسته شدن مراکز تروریستی در خاک پاکستان بسیار مهم است و حکومت افغانستان همواره بر آن تأکید کرده‌است.

 

این در حالیست که جان مککین سناتور مطرح امریکایی بر این موقف افغانستان مُهر تائید گذاشته است که شبکه حقانی در پاکستان حضور داشته و حملات بر افغانستان را انجام می‌دهد.

این سناتوران پیشتاز امریکایی پس از سفر به افغانستان و پاکستان گفته است که شبکه حقانی در پاکستان بسیار فعال بوده و یک تهدید جدی است که باید به آن رسیدگی صورت گیرد.

 

جان مککین سناتور امریکایی

آقای مککین گفته است که اطلاعات روشن و قانع کننده نشان می‌دهد که شبکه حقانی در پاکستان حضور و فعالیت داشته و در برابر این شبکه باید از سوی پاکستان اقدامات بیشتر شود.

مقامات افغان نیز پیش از این بارها بر اقدامات پاکستان در برابر شبکه حقانی و شبکه‌های تروریستی دیگر در این کشور تأکید ورزیده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *