دومین نمایش‌گاه مشترک افغانستان ـ ایران در کابل برگزار شد

بازدید آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت معدن و تجارت ج .ا .ا و آقای همایون رسا وزیر محترم تجارت و صنایع ج.ا. افغانستان به اتفاق جمعی از مسئولان بلند پایه دو کشور از غرفه منطقه آزاد چابهار

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه مشترک افغانستان – ایران در کابل که با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت بزرگ تولیدی و تجاری ایران در کابل برگزار شد، آقای نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ایران به همراه همایون رسا وزیر تجارت و صنایع کشورمان از غرفه منطقه آزاد چابهار بازدید نمودند.
در این بازدید آقای نعمت زاده تسهیلات، امکانات و پیشرفت‌های ایران در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار و بندر چابهار را برای آقای رسا وزیر تجارت کشورمان تشریح کرد.
آقای همایون رسا وزیر تجارت و صنایع کشورمان نیز اظهار داشت که در ماه گذشته به اتفاق آقای عبدالله عبدالله از منطقه آزاد چابهار و بندر چابهار بازدید داشتند و از نزدیک با پیشرفت‌های ج .ا.ا در این بندر مهم دیدن کردند. وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه چابهار راههای تجارت و ترانزیت از مسیر چابهار توسعه یابد و تاجران افغانستان نیز برای رونق اقتصاد و تجارت افغانستان از این مسیر استفاده کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *